Na ścianie, na biurku, w holu, w gabinecie – zegarki są wszędzie. Na zegar spoglądamy kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt razy w ciągu dnia. Patrzymy my, patrzą nasi klienci i pracownicy. Zegar to przedmiot bez którego trudno się obejść. Chcemy być przecież punktualni. Nie możemy się czegoś doczekać. Sprawdzamy, czy zdążymy wykonać swoje obowiązki. Te i tysiące innych powodów, dla których zerkamy na czasomierz potwierdzają, że zegar to jednak rzecz niezbędna. Tę popularność zegarów (i ludzkie przyzwyczajenia) warto wykorzystać w kampanii reklamowej.
Reklamowe tik-tak
Zegar z nadrukiem jest kluczem do skutecznej reklamy. Dlaczego? Ponieważ, w przeciwieństwie do kalendarza, może wisieć na ścianie (lub stać na biurku) nawet kilka lat, co czyni go niezwykle praktycznym i uniwersalnym gadżetem. Łatwo dopasować wygląd zegara do stylu pomieszczenia, w którym będzie używany. Ze względu na dużą dowolność wykonania, nietrudno dobrać model czasomierza do upodobań swoich i klienta.
Zegary ścienne
Zegary reklamowe wiszące na ścianie doskonale prezentują się w siedzibie firmy, punkcie handlowym, usługowym i w…domu. Pełnią podwójną funkcję: ozdobną i użytkową. Kolor ramki oraz średnicę tarczy zegara reklamowego możemy dopasować do naszych potrzeb. Zegary ścienne na pewno nie pozostaną niezauważone, dlatego z powodzeniem możemy je podarować naszym partnerom biznesowym.
Zegary biurkowe
Bajkowe kształty i zaskakujące dodatkowe funkcje cechują nietypowe zegarki biurkowe. Bo kto by się spodziewał, że możemy zasilić zegar wodą lub wyłączyć budzik za pomocą strzału…Zegary reklamowe stojące na biurku to znakomita forma reklamy z przymrużeniem oka. Poczucie humoru jest przecież w cenie!
Klasyczny lub nowoczesny, z plastiku lub z metalu, duży lub całkiem mały – te cechy niewątpliwie są istotne. Najważniejsze wydaje się jednak to, że Zegary reklamowe posiadają logo naszej firmy. I bez względu na to, czy stoją w na służbowym biurku, czy wiszą w SPA, zawsze utrwalają w pamięci markę. Naszą markę.