Jeśli chodzi o słodkie upominki dla klientów, to koniecznie należy zadbać o ich odpowiedni smak, ale i niebanalny wygląd. Dzięki temu słodycze wzbudza znacznie większe zainteresowanie wśród odbiorców kampanii reklamowej. Jednym słowem im lepiej przygotowane gadżety reklamowe, tym skuteczniejsza może okazać się cała akcja promocyjna. Co więcej, w przypadku gadżetów reklamowych, które są słodkimi wyrobami, wypływ na powodzenie ma nie tylko smak, ale i wygląd produktów. Dotyczy to zarówno samych słodyczy, jak i opakowania, w którym się będą one znajdowały. Jednym słowem każdy element takich gadżetów dla klientów odgrywa ważną rolę i ma znaczenie co do tego, jak akcja promocyjna jest postrzegana przez jej odbiorców.Bardzo często to właśnie bombonierki reklamowe wybierane są na gadżety wspierające akcję promocyjną. Wszystko to dlatego, że są to dość spore produkty, na których na pewno można umieścić wiele nadruków reklamowych. Co więcej, całość dodatkowo może zostać udekorowana, co korzystnie wpłynie na odbiorców kampanii reklamowej. Nie bez znaczenia jednak będzie smak i wygląd czekoladek, które będą wchodziły w skład takiego gadżetu reklamowego. Dlatego właśnie warto zadbać o ich odpowiednie przygotowanie zarówno pod kątem smaku, jak i wyglądu.
Natomiast, jeśli chodzi o bombonierki reklamowe i czekoladki, to mogą mieć najróżniejsze kształty. Co do czekoladek to wiele zależy do samego pomysłu na kampanię reklamową, w końcu te produkty mogą swoim kształtem nawiązywać do wydarzenia lub oferty reklamodawcy. Dzięki temu całość będzie się prezentowała atrakcyjnie i na pewno dzięki temu stworzy się oryginalne gadżety reklamowe.
Poza tym Bombonierki reklamowe można także za pomocą innych słodkich produktów udekorować. Tak na przykład czekoladki mogą mieć polewy owocowe czy o innym smaku. Na pewno dobrze wyglądać będą również czekoladki, które na wierzchu będą posypane na przykład wiórkami kokosowymi lub orzechami, czy też obtoczone w kakao. Liczy się pomysł, ale i odpowiednie dobrane smaku posypki z nadzieniem produktu.